Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
De manier waarop we cultuur maken, verspreiden, bewaren en eraan participeren, is door de informatie- en communicatietechnologie ingrijpend aan het veranderen. De impact wordt soms vergeleken met de uitvinding van de boekdrukkunst. 'E-cultuur' staat voor een nieuw paradigma dat volop in ontwikkeling is.
E-cultuur. --- ICT --- Beleid --- Vlaanderen. --- E-cultuur --- Computer. Automation --- Sociology of cultural policy --- art criticism --- Sociology of culture --- new media art --- Teaching --- Sociology --- Civilisation --- Politics --- cultural heritage --- Aesthetics --- information technology --- History of civilization --- Art --- Philosophy --- education --- Flanders --- cultuur --- cultuursociologie --- digitalisering --- internet --- e-business --- ICT ; beleid ; Vlaanderen --- Digital media --- Flanders (Belgium) --- Cultural policy --- Europe --- Cultural property --- 008 "2000-" --- 316.7 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:316.7C140 --- #SBIB:316.7C310 --- C4 --- media --- technologie --- toekomst --- cultuurpolitiek (x) --- 601 Cultuurbeleid --- 691 Informatiemaatschappij --- kunst en politiek --- cultuurbeleid --- 130.2 --- e-cultuur --- sociaal-cultureel werk --- informatietechnologie --- S20080020.JPG --- onderwijs --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 008 "2000-" Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Populaire cultuur algemeen --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Cultuurbeleid: algemeen --- Media en communicatie --- 008.1 --- 384 --- 371 --- 374 --- Cultuur --- Automatisering --- Maatschappij --- Cultuurbeleid --- Vlaanderen --- Kunsten --- Sociaal-cultureel werk --- Cultureel erfgoed --- Openbare bibliotheken --- Media --- Onderwijs --- Sociologie --- Internet --- Informatietechnologie --- Communicatiemiddelen --- Cultuursociologie --- Digitaal --- Kunst --- Openbare bibliotheek --- Digitalisering --- Toerisme --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- IT --- Communicatiemiddel --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- cultuurstudies
Choose an application
Meer dan ooit tevoren worden er inspanningen geleverd om de kansen op werk van diverse groepen te vergroten. Dit moet leiden tot een evenredige participatie op de arbeidsmarkt van kansengroepen zoals vrouwen, ouderen, mensen van allochtone afkomst of mensen met een arbeidshandicap. Hoewel het vergroten van kansen om werk te hebben en te behouden een belangrijke eerste stap is, is het niet voldoende om over gelijke kansen op de arbeidsmarkt te kunnen spreken. Hiervoor moeten kansengroepen ook evenveel kans hebben op jobs die kwalitatief goed zijn. Gelijke kansen op de arbeidsmarkt draait met andere woorden om meer dan gelijke kansen op werk. Het gaat ook om gelijke kansen in werk.De auteurs brengen een systematische en uitgebreide bespreking van de kwaliteit van jobs en loopbanen van verschillende kansengroepen. In afzonderlijke hoofdstukken bestuderen ze de invloed van geslacht, leeftijd, etnische afkomst, het hebben van een handicap, scholingsgraad, gezinssituatie, financiële draagkracht en persoonlijkheid. Het boek brengt niet alleen feiten en cijfers samen uit internationale en nationale studies, het geeft ook voor iedere groep een genuanceerd overzicht van factoren die bijdragen tot hun moeilijkere situatie in werk. Zij staan daarbij niet enkel stil bij discriminerende processen en reële beperkingen, maar hebben ook aandacht voor processen die de werkende kunnen helpen om positieve doorgroeikansen te realiseren
Loopbaan. --- Minderheden --- Arbeidsmarkt. --- arbeidsmarkt --- loopbaan --- loopbaanontwikkeling --- discriminatie --- Personnel management --- culturele diversiteit --- Labour market --- Sociology of work --- diversiteit --- opleidingsprofiel --- Minderheden ; arbeidsmarkt --- Loopbaan --- 450 Werkgelegenheid en arbeid --- 657 Vrouwenemancipatie --- 668.3 Migrantenwerkgelegenheid --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Arbeidsmarkt --- #KVHB:Gelijke kansen --- Academic collection --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 332.691 --- 658.300 --- gelijke kansenbeleid --- Gelijke kansen --- 331 --- 658.312 --- 658.312 Induction, deployment, promotion etc. --- Induction, deployment, promotion etc. --- 331 Arbeid. Labour economics. Arbeidseconomie --- Arbeid. Labour economics. Arbeidseconomie --- Evolutie van de arbeidsmarkt. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- 331.6 --- PXL-Business 2015 --- personeelsbeleid --- Diversiteit --- Tewerkstellingskansen --- Arbeidsmarkt --- Vrouwen --- Gender --- Allochtonen --- Mensen met een verstandelijke beperking --- Arbeidshandicap --- Oudere werknemers --- Armoede --- Alleenstaanden --- Relatie gezin - werk --- Ondernemerschap --- Evolutie van de arbeidsmarkt --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- 323.1 --- 331-055.2 --- 331-053.9 --- arbeid van vrouwen - vrouwelijke arbeiders - werkende vrouwen - buitenhuiswerkende vrouwen - gelijke behandeling van man en vrouw --- arbeid van oudere personen - oudere arbeiders - bejaarde werknemers - oudere werknemers (zie ook 331.626-053.9, 362.6) --- Tewerkstellingskans --- Vrouw --- Allochtoon --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Alleenstaande --- Werk-privébalans --- Oudere --- Inclusie --- Maatwerk --- Gemeenschap --- Autochtoon --- School --- Buurt --- Kunst --- Poëzie --- Persoon met een migratieachtergrond
Choose an application
Sociaal of eenzaam ? Rebels of braaf ? Ontdek hoe de jeugd echt is De mythes over de nieuwe generatie jongeren ontkracht. Feit. De nieuwe jongeren zijn anders. Maar zijn ze slimmer en sneller ? Of zijn ze liever lui dan moe ? Zijn ze traditioneler of net weer niet ? In hun toegankelijke en spitse stijl hangen Pedro De Bruyckere en Bert Smits een herkenbaar beeld op van de jongere van nu. Alles wat werknemers, leerkrachten en ouders moeten weten over de nieuwe generatie jongeren. Compleet met tips en aanbevelingen. Bron : http://www.boekenbank.be
Jeugd. --- Jeugdcultuur. --- jeugdpsychologie --- Age group sociology --- jongerencultuur --- jeugdsociologie --- jeugd --- jeugdmentaliteit --- Jongeren --- Jongerencultuur --- Maatschappij --- #SBIB:314H330 --- #SBIB:316.7C131 --- #SBIB:316.8H12 --- 663 Jeugd --- #KVHB:Jeugd --- #KVHB:Jongerencultuur --- 308.4 --- jeugdcultuur --- opvoeding --- AA / International- internationaal --- 15 --- 201 --- 323 --- jongeren --- maatschappij --- Jeugd (werkende jongeren) --- Jeugdcultuur --- jeugdcultuur (ler) --- jongeren (ler) --- 113881.jpg --- Jeugd --- 691 --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen --- Cultuursociologie: jeugdcultuur --- Welzijns- en sociale problemen: sociaal gehandicapten (thuislozen, bijzondere jeugdzorg) --- sociale groepen - jeugd --- Psychologie. --- Sociologie: algemeenheden. --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- 362.8 --- Pedagogie en didactiek --- Youth --- Adolescence --- Social conditions --- 316.7 --- 304 --- Levenswijzen --- Beeldvorming --- 65.012.4 --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven --- Welzijnswerk 36 --- Psychologie --- Sociologie: algemeenheden --- Kinderpsychologie --- Sociologie --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Trends --- Ontwikkelingspsychologie --- #gsdbP --- Jeugdpsychologie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Kind --- Adolescent --- Trend --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Sociology of minorities --- Jongere --- 308.4. --- Beeldvorming. --- Jongeren. --- Jongerencultuur. --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag. --- jeugd. --- jongeren. --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen. --- Cultuursociologie: jeugdcultuur. --- Cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven. --- Cultuursociologie --(algemeen). --- 433 --- opvoeding in de praktijk
Choose an application
Volledig herwerkte versie van het succesboek over coaching.Eenvoud en diepgang: daarmee laat de nieuwe van dit succesboek over coaching zich het beste samenvatten. Jef Clement beschrijft een werkmodel voor coaching met een heldere systematiek en structuur. Terzelfdertijd doet de aanpak ook beroep op de inzet van de coach als mens.Vaardigheden die concreet worden beschreven, zijn: belangstellend exploreren, bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, ruimte geven, ontspannen en met humor toelaten ...Deze vaardigheden zijn uitdagend en bevrijdend voor degene die gecoacht wordt.Bron : http://www.lannoo.be
genre-thema"">
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|